Saturday, December 12, 2009

senario the movie episode 2: beach boys



last wednesday, sy gi tengok wayang filem Senario yang baru tu kat MBO Galaxy Ampang. Since MBO tu tak jauh dari rumah, saya bertolak dari rumah kul11.30 (padahal filem tu start kul12pm dan saya belum lagi beli tiket..lol). setibanya dalam panggung tu, saya tengok kerusi cuma diduduki oleh 3 orang (termasuk saya)..ish..kesian senario nie..mungkin sebab dia dulu keluar kt panggung 19/11/09, so sekarang dah suam-suam kuku je penontonnya..sebaik sahaja filem start, ada lah beberapa manusia masuk panggung..so, saya estimate ada dalam 10 orang yang menonton Senario masa tu (panggung dia of course yg kecik)..cerita dia bermula dengan si Azlee, Wahid dan Mazlan yg ingin bercuti ke P.Pangkor..di jeti mereka telah terserempak dgn 3 org gadis..nak dijadikan cerita, Azlee pernah kenal dengan salah satu gadis tersebut..dan dari situ bermulalah pelbagai kisah yg lucu sehingga mereka terdampar di Pulau Penyamun..cerita ni sy bg 3*/5*..



0 budak comel:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails